Вітаємо українського виробника імбірних пряників із отриманням офіційного дозволу на продаж своєї продукції під власним брендом на території Китаю. Отже, незабаром ще один якісний український продукт з’явиться у торговельних мережах Піднебесної.💪
❗️Хочемо ще раз звернути увагу українських експортерів на вимоги китайського законодавства🇨🇳
🔹Для того, щоб експортувати товари в КНР, достатньо мати торгову марку англійською мовою.
🔸А от щоб продавати продукцію на внутрішньому ринку, необхідно мати китайську торгову марку, написану ієрогліфами.
✈️При експорті продукції під власним брендом ™️ наполегливо рекомендуємо продавцю упевнитися, що він не порушує нічиє авторське право в країні призначення. А щоб уникнути порушення власних прав на інтелектуальну власність, ❗️вкрай важливо вчасно зареєструвати свою торгову марку ®️в авторитетному патентному відомстві.
⚠️Відомо багато випадків, коли використання мадридської системи для патентування не захищала від шахрайства.
Так, з маніпуляціями з торговими марками або ж патентним троллінгом у КНР зіткнулася компанія Apple. Коли в лютому 2012 року вимушена була припинити продажі у КНР у зв’язку з тим, що суд міста Хуейчжоу визнав права китайської компанії ProView Technology на торговий знак iPad. Щоб не втратити один зі своїх найбільших ринків збуту, Apple викупила права на торгову марку у ProView Technology за 60 млн. доларів.💱
На жаль, з подібними ситуаціями стикалися багато великих, середніх і дрібних виробників.
💡Це пов’язано з тим, що в Китаї діє система «First to file», тобто виключне право на використання торгової марки має той, хто перший її зареєстрував. Таким чином, КНР не вимагає яких-небудь доказів фактичного використання товарного знака.
👆Оскільки 60 млн. доларів 💵 для відкупу мають далеко не всі компанії та не завжди цієї суми достатньо, тому, для безпечного експорту в Китай ми ‼️рекомендуємо реєструвати ваші торгові марки безпосередньо в авторитетних патентних відомствах КНР. А саме: 👉в Китайській національній адміністрації з питань інтелектуальної власності — для материкового Китаю та 👉у Департаменті інтелектуальної власності уряду Гонконгу — для Гонконгу.
👉Клуб експортерів здійснює послуги із перевірки торгових марок по базам даних КНР, підбору красивих змістовних ієрогліфів, реєстрації торгових марок англійською та китайською мовами у патентних відомствах Китаю та Гонконгу та інші послуги, направлені на захист інтелектуальних прав українських експортерів.
Для отримання більш детальної інформації звертайтесь до українського офісу Клубу експортерів.