03 січня 2024 року Інформаційне агентство «Інтерфакс-Україна» оголосило про укладання ліцензійної угоди з компанією Dun & Bradstreet (D&B) та свій статус офіційного представника D&B на українському ринку. Цей крок відкриває новий етап розвитку української бізнес-спільноти, надаючи доступ до глобальних ресурсів для перевірки та аналізу бізнес-інформації.
Основним продуктом D&B, доступним через «Інтерфакс-Україна» є D&B Hoovers — онлайн-база даних, що дозволяє користувачам шукати та перевіряти інформацію про компанії по всьому світу. Цей інструмент стане незамінним помічником для тих, хто прагне розширити ділові горизонти.

В арсеналі також є Business Information Reports, які пропонують розширене дослідження діяльності будь-якої компанії у світі.
Користувачі послуг D&B та «Інтерфакс-Україна» зможуть перевіряти іноземних партнерів та контрагентів, будувати корпоративні відносини, мінімізувати ризики щодо платежів та виконання контрактів, а також здійснювати пошук потенційних клієнтів та партнерів по всьому світу. D&B також проводить розслідування, агрегує дані про платежі контрагентів, аналізує бізнес-статистику та розраховує різні індекси, включаючи мошенництво, банкрутства, платіжну дисципліну та фінансову стійкість.
Рейтинги оцінки бізнесу D&B вважають світовим бенчмарком для ухвалення рішень про співпрацю. Завдяки обсягу замовлень та налагодженим бізнес-процедурам послуги D&B доступні за ціною, а доступ до інформації забезпечений зручним інтерфейсом, що спрощує обробку даних.
Олександр Мартиненко, генеральний директор «Інтерфакс-Україна», підкреслив, що співпраця з Dun & Bradstreet — це важливий крок у розвитку агентства.

«Ми пишаємося тим, що відкриваємо нашим клієнтам двері на світовий ринок інформаційних послуг. Наша мета — забезпечити українські компанії актуальною і точною інформацією, яка допоможе їм розвиватися і процвітати в умовах глобальної конкуренції. Співпраця між «Інтерфакс-Україна» та Dun & Bradstreet відкриває нові можливості для українських компаній, які прагнуть розширити свій бізнес на міжнародному рівні», — підкреслив він.

Максим Уракін, заступник генерального директора з маркетингу «Інтерфакс-Україна», керівник бізнес-підрозділу D&B-Інтерфакс-Україна, наголосив на стратегічній важливості партнерства між «Інтерфакс-Україна» та Dun & Bradstreet для українського бізнесу.
«Тепер, маючи доступ до глобальної інформаційної мережі D&B, українські підприємці зможуть значно підвищити свою конкурентоспроможність і знизити ризики при пошуку і перевірці партнерів по всьому світу, використовуючи найсучасніші інструменти бізнес-аналітики і стратегічного планування», — сказав Уракін.

Це партнерство, на його думку, також свідчить про зростаючий інтерес глобальних корпорацій до українського ринку, наголошуючи на потенціалі та можливостях, які, незважаючи на війну, відкриваються для інвесторів в умовах глобалізації бізнесу та перспектив відновлення України.
«Інтерфакс-Україна», як офіційний представник D&B в Україні, готовий надати повний спектр послуг та продуктів D&B, включаючи детальну бізнес-інформацію та аналітику, яка буде корисною для тих, хто прагне приймати виважені та обґрунтовані бізнес-рішення.
Компанія запрошує зацікавлені сторони обговорити можливості співробітництва та продемонструвати систему у зручний для них час, наголошуючи на своїй відкритості до нових партнерств та готовності підтримувати розвиток української бізнес-спільноти відповідно до міжнародних стандартів.

«Інтерфакс-Україна» — незалежне українське інформаційне агентство, що працює на українському ринку політичної та економічної інформації з 1992 року і має репутацію найавторитетнішого та найкомпетентнішого постачальника оперативної та об’єктивної інформації. Редакція (головний офіс) агентства розташована у Києві. «Інтерфакс-Україна» не входить до складу іноземних медіахолдингів. Власником «Інтерфакс-Україна» є Олександр Мартиненко.»

За даними пресрелізу інформаційного агентства Інтерфакс від 03.01.2024

Теги: #партнерство #мартиненко #інтерфакс_україна #уракін #d_n_b #dun_and_bradstreet #duns_номер