Project Description

  • Київ, вул Богдана Хмельницького, 55, оф. 413

  • ВІДЕОКУРС
Забронювати місце

Експорт до Китаю. Практика. Схеми. Можливості

Практика співпраці з півтора мільярдною країною вже сьогодні!

  • Одноденний науково-практичний семінар «Експорт до Китаю. практика. Схеми. Можливості.»

Про що будемо говорити?

Наш семінар для тих, хто планує розширити ринки збуту своєї продукції, хто розуміє перспективу співпраці з півтора мільярдною країною. Наша мета познайомити Вас з особливостями китайського ринку імпортних продуктів, смаковими та естетичними уподобаннями, каналами збуту імпортних товарів. Сформувати в учасників правильні очікування роботи з китайськими партнерами. Забезпечити учасників семінару знаннями про принципи ціноутворення, оподаткування, проходження митних процедур, сертифікації та карантину, вимоги до безпеки продуктів, що імпортуються в Китай, правила маркування та способи просування продукції. Допомогти зрозуміти відмінності східного менталітету у проекції на бізнес-відносини.

Ми розповімо про практику експорту з України до Китаю. Познайомимо Вас із новими можливостями. Ви дізнаєтеся про ціни на Вашу продукцію на ринку Китаю і зможете рухатися step-by-step самостійно, підкорюючи нові ринки.

Кому надасть перевагу участь у заході?

Послуги призначені для тих, хто розуміє важливість виходу на китайський ринок вже сьогодні.
— У вас є добрі ідеї про те, що ви могли б постачати до Китаю, але ви їх ще не реалізували?
— Ви зіткнулися з перешкодами та опором?
— Вам не вдалося довести розпочате до кінця?
— Хочете створити таку систему, щоб різні інструменти були повністю узгоджені?
— Вам важливо розібратися, в якій послідовності впроваджувати все, щоб уникнути помилок?

Ви навчитеся та зможете

ДІЗНАВАТИСЯ

вимога китайського законодавства до маркування Вашої продукції, особливості китайського ціноутворення, чи потрібний Ваш товар Китаю

АНАЛІЗУВАТИ

як уникнути непотрібних втрат, спираючись на найпоширеніші способи обману постачальників китайськими партнерами

КОРИСТУВАТИСЯ

особливостями побудови системи збуту в Китаї, схемами з торговими посередниками, практикою продажів у Китай (вино, оливкова олія, курячі лапки, свинячі ніжки, горілка)

Програма заходу

Блок 1. Опис ринку Китаю. Цифри, тенденції та можливості.
— Перспективи китайського ринку;
— Роль та значення китайського ринку для українських виробників
— Обсяг та асортимент внутрішнього ринку Китаю. Продукція, що закуповується.
— Аналіз внутрішнього ринку Китаю;
— Дізнайся оптову ціну на свій товар на ринку Китаю.
— Які послуги може надавати український бізнес китайському бізнесу? Потреба послуг для китайського бізнесу
— Яких послуг потребує ринок Китаю? Що може запропонувати Україна
— Особливості соціально-економічної ситуації в Китаї
— Особливості відмінності ринку в різних провінціях
— Розташування різних галузей у Китаї

Блок 2. Особенности экспорта товаров в Китай
— Особливості внутрішнього споживання Китаю;
— Чим відрізняється споживання на китайському ринку від споживання продукції на інших ринках?
— Що може запропонувати Україна Китаю
— Аналіз можливостей української промисловості (за галузями)
— Re-export до Китаю
— Додаткова можливість експорту до Китаю
— Як увійти в китайський ринок;
— Рекомендації щодо роботи на китайському ринку
— Рекомендації щодо роботи з китайськими партнерами

Блок 3. Особливості ведення бізнесу із Китаєм.
— Про стереотипи бізнесу з Китаєм.
— Особливості психології китайських бізнесменів.
— Особливості етики у китайському бізнесі.
— Особливості ведення переговорів із китайськими партнерами. Особливості телефонних переговорів та особистого спілкування
— Правила ділового листування по e-mail.
— Написання ділових листів.
— Чи потрібний перекладач,
— Де знайти досвідченого перекладача
— Розцінки на послуги перекладачів
— Правила ведення переговорів із китайськими бізнесменами.
— Найбільш поширені способи обману постачальників китайськими партнерами – як уникнути непотрібних втрат.

Блок 4. Як знайти покупця, партнера у Китаї.
— Все про Інтернет ресурси, які можуть допомогти у пошуку покупців у Китаї;
— Все про Торгові виставки, де можна знайти споживачів товару та послуг;
— Інші способи пошуку потенційних партнерів.
— Дипломатичні місії - адреси, телефони керівників економічних місій Китаю в Україні та України в Китаї (Пекін, Шанхай),
— Українсько-Китайські бізнес-асоціації – контактні дані асоціацій,
— Інтернет-портали - переваги та недоліки даного методу,
— Рекомендації
— Виставки та презентації

Блок 5. Виставки:
— Центральні та регіональні виставки — переваги та недоліки,
— Контакти з організаторами,
— Оформлення стенду
— Доставка зразків продукції,
— Документообіг.

Блок 6. Особливості побудови системи збуту Китаї. Канали збуту – загальна характеристика каналів збуту.
— Опт;
— Великий і дрібний роздріб;
— Хорека,
— Групові продажі,
— Інтернет

Блок 7. Маркетинговий бюджет:
— Канали комунікацій,
— Види маркетингової активності,
— Методи контролю витрат.

Блок 8. Використання схем із торговим посередником – ставлення китайської держави та бізнесу до застосування схем податкового планування.

Блок 9. Вимоги китайського законодавства щодо маркування імпортної продукції:
— обов'язкова інформація, що вказується на етикетці,
— правила оформлення етикеток,
— Нанесення етикеток на продукцію,
— оформлення JS сертифікатів,
— Приклад оформлення китайської етикетки.

Блок 10. Особливості китайської логістики.

Блок 11. Особливості китайського ціноутворення:
— ланцюжок посередників між імпортером та кінцевим споживачем;
— Націнки кожної ланки;
— Повернення грошей від китайських партнерів – стандартні контрактні умови в Китаї. Теорія та реальність;
— Особливості китайської митниці: швидкість проходження процедур, додаткові платежі, митні брокери та посередники.

Блок 12. Основні закони, що регулюють питання китайського імпорту:
Митні правила імпорту в Китай (Китайське законодавство).
— Основні закони, що регулюють діяльність імпорту в Китаї;
— Митні збори;
— Мита на певні види продукції;
— Ліцензування імпортного товару;
— Правила та особливості допуску до китайського ринку;
— Процедура митного оформлення;
— Валютний контроль у Китаї;
— Китайські банки;

Блок 13. Комплект документів, необхідні проходження митних і карантинних процедур.

Блок 14. Розрахунок мит та обов'язкових платежів:
— База розрахунків мит та платежів,
— розрахунок мита,
— Розрахунок споживчого податку,
— Розрахунок ПДВ,
— Приклад розрахунку на прикладі партії вина, оливкової олії та кондитерських виробів.

Блок 15. Сертифікація та карантин:
— Отримання сертифікатів,
— Можливості продажу несертифікованої продукції.

Блок 16. Як створити представництво чи фірму в Китаї:
— Мета створення представництва чи фірми у Китаї,
— Переваги та недоліки створення представництва чи фірми у Китаї,
— Процедура створення представництва чи фірми у Китаї,
— Пільги на відкриття компаній у різних провінціях.

Блок 17. Реєстрація юридичної особи:
— Представництво іноземної компанії,
— Компанія зі 100% іноземними інвестиціями,
— Спільне підприємство,
— Акціонерне товариство.

Блок 18. Оренда офісу та складу:
— Особливості ґкитайських офісів та складів,
— Арендні ставки.

Блок 19. Оподаткування у Китаї:
— Групи податків,
— Податки на прибуток,
— ПДВ,
— Акцизи,
— Способи оптимізації податків у Китаї.

Блок 20. Захист інтелектуальної власності.
— Закони про захист інтелектуальної власності у Китаї,
— Процедура реєстрації торгової марки,
— Практичний спосіб захисту інтелектуальної власності.

Блок 21. Реєстрація торгової марки – правила, ціни, терміни.

Блок 22. Як урегулювати суперечки з китайськими партнерами
— Арбітражні процедури у Китаї

Розрахунок мит та обов'язкових платежів:
— база розрахунку мит та платежів,
— розрахунок мита,
— розрахунок споживчого податку,
— розрахунок ПДВ
— приклад розрахунку на прикладі партії вина, оливкової олії та кондитерських виробів.

— Національні свята, особливості (їх вплив на терміни постачання товарів до Китаю, вартість транспорту тощо).
— Особливості ділової поїздки до Китаю (оформлення візи, вибір маршруту та вибору варіантів переїздів Китаєм, на що потрібно звертати увагу в подорожі Китаєм)
— Список основних, реальних та актуальних виставок у Китаї!
— Розташування виробничих баз та торгових майданчиків у Китаї
— Місце розташування виробництва різного товару.
— Місце розташування торгових майданчиків та їх особливості

Роздатковий матеріал та подарунки учасникам

Авторський конспект

Сертифікат на 500грн на участь у майбутніх заходах

Подарунки від Клубу
експортерів України

Хто вестиме для Вас захід?

Чжан Пей-ень

Має багаторічний досвід роботи в торгових компаніях в Україні, у розрізі допомоги вибору потрібного товару, знання кращих торгових місць та найцікавіших нових можливостей бізнесу з Китаєм, так само організовує імпорт та експорт товарів широкого профілю.

Відгуки про тренера:

Очень доходчиво изложен материал. Получила ответы на интересующие вопросы, узнала новое по данной теме. Лектор полностью сумел раскрыть тему семинара. И проведения семинара организовано грамотно, без нареканий. Комфортные условия.

Чуднова Лариса

Много полезной информации, но мало времени для углубленного изучения некоторых вопросов. Информация хорошо, доступно преподнесена. Спасибо за семинар! Лектор превосходный! Очень приятно, что сам китаец проводит мероприятие, даже в общении с ним можно понять особенности психологии китайцев.

Марина Заева

Грамотно, доступно, насыщенно! Главное не бойтесь задавать вопросы и вы услышите на все ответ. Спасибо за практику. Очень полезно. Успехов и процветания вашей компании!

Владимир Курчак

Благодарна за полную информацию. Узнала много деталей по теме. Хорошая организация, внимание к каждому участнику.

Лойченко Марьяна
Оставить отзыв

Геннадій Шепелєв

Бізнес-консультант, бізнес-тренер. Національність – українець. Виконавчий директор та співзасновник міжнародного холдингу, бізнес-консультант та бізнес-тренер. Має двадцятирічний досвід роботи на управлінських посадах на міжнародних …

Відгуки про тренера:

Приятно порадовали практические схемы по экспорту. Примеры расчета таможенных пошлин и обязательных платежей на примере партии вина, оливкового масла и кондитерских изделий были полезны. Большое спасибо.

Анжелика Сидельская

Спасибо за то, что многие стереотипы развенчаны. Теперь с уверенностью могу сказать, что Китай – именно тот рынок, который нам нужен.

Ира Крот

Определился с тем, как верно выходить на рынок Китая. Теперь понятен маркетинговый бюджет. Спасибо за качественно предоставленную информацию.

Иван Князик

Понял, как защитить свою интеллектуальную собственность. Рад получить понимание, что Китай – открыт к сотрудничеству и готов внедрять новые идеи, не воруя их. Благодарен эксперту за ответы на вопросы и индивидуальный подход.

Марьян Мотрук
Оставить отзыв

Вкажіть потрібну Вам кількість квитків:

Генеральний партнер новин заходу:

Партнери наших заходів:

Підпишіться на новини Клубу

    Якщо Ви хочете завжди бути в курсі нових подій, підпишіться на наші новини. Залиште свою e-mail адресу, щоб отримувати повідомлення про наші нові заходи і поїздки