Project Description
- ВЕБIНАР
- Мова заходу: українська
- листопад 2022 року
SMM для експортера. Як соціальні мережі можуть допомогти ефективно залучати нових партнерів.
- Клуб експортерів України спільно із Запорізькою торгово-промисловою палатою запрошують українських підприємців взяти участь у онлайн-заході, присвяченому темі використання соціальних мереж у залученні нових партнерів.
Про що будемо говорити?
Євгенія Литвинова розповість про те, які бувають соціальні мережі, чим відрізняються ділові соціальні мережі від розважальних, правила роботи з соціальними мережами, про особливості переговорів через соціальні мережі, етапи продажів через соціальні мережі.
На кого орієнтований захід?
Захід орієнтований на представників українського бізнесу, які вже експортують чи збираються експортувати,зокрема: власники та керівники підприємств, комерційні директори, директори з розвитку та менеджери з експорту.
їжа
мінеральна вода і безалкогольні напої
вино, пиво, міцні алкогольні напої
іграшки
побутова техніка і електроніка
хімія і фармацевтика
товари для краси та особистої гігієни
деревина і меблі
текстиль, одяг і взуття
предмети розкоші
товари для спорту і відпочинку
гума і пластмаси
Програма вебінару
1. Вітальне слово організаторів
2. Як соціальні мережі можуть допомогти ефективно залучати нових партнерів:
• Соціальні мережі: які бувають
• Чим відрізняються ділові соціальні мережі, від розважальних
• Покрокова інструкція по роботі із Facebook, Instagram, TikTok, WeChat, twitter, LinkedIn, Pinterest та іншими
• Генерація контенту для різних країн, на що звертати увагу, приклади
• Особливості перемовин через соціальні мережі, написання вірних скриптів, етапи продажів через соціальні мережі
НАША ЦІЛЬ:
ПІДВИЩИТИ
«експортну» грамотність підприємців у використанні соціальних мереж для бізнесу
ПОВІДОМИТИ
про можливості за допомогою соціальних мереж ефективно залучати нових партнерів
НАДАТИ
необхідний набір ефективних інструментів для початку та масштабування власного бізнесу
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ:
• інформацію про соціальні мережі, як їх проаналізувати та яку інформацію можна знайти
• покрокову інструкцію щодо роботи з Facebook, Instagram, TikTok, Wechat, twitter, LinkedIn, Pinterest та іншими
• у яких країнах, які соціальні мережі популярні, приклади генерації контенту для різних країн
ХТО БУДЕ СПІКЕРОМ?
Євгенія Литвинова
Засновниця/аналітик ТОВ "Клуб експортерів". Має понад 15 років досвіду роботи в управлінні. Успішно розробила понад 50 проектів. Досягнула збільшення прибутковості компаній удвічі. Реалізувала власні ідеї та проекти, які безпосередньо сприяли розвитку та збільшенню рентабельності бізнесу.
Організатор:
Підпишіться на новини Клубу
Якщо Ви хочете завжди бути в курсі нових подій, підпишіться на наші новини. Залиште свою e-mail адресу, щоб отримувати повідомлення про наші нові заходи і поїздки