24 вересня в Одесі відбувся щорічний Freight Forwarders Workshop 2021
І, не дивлячись на дощ за вікном, атмосфера була приємною і теплою. Воркшоп став майданчиком для обміну досвідом щодо ведення логістичного бізнесу, налагодження ефективного управління і побудови стійко розвивається.
У цьому році для обговорення питань цифрової трансформації транспортно-експедиторської галузі та маркетингу в цій складній В2В сфері зібралося близько 60 представників вищої та середньої ланки транспортно-експедиторських компаній. Також захід відвідали представники компаній-фасилітаторів, оскільки фахівцям із сегментів консалтингу та розробки софта також цікаві події логістичної сфери.
В ході першого блоку, побудованого в форматі живого спілкування та обміну досвідом, учасники дискусії «Експедитор 2.0: діджіталізація сервісу» обговорили важливість підвищення ефективності і швидкості роботи експедитора за рахунок впровадження технологій. В обговоренні взяли участь: Олександр Яковенко (Керуючий партнер Supramarine), Євген Соловйов (Генеральний директор Seagatе), Степан Гладишев (Власник, директор з маркетингу групи компаній MG-Trans) і Андрій Ландер (Засновник і CEO Codeska). «Кам'яний вік закінчився не тому, що закінчилися камені», - прокоментував необхідність цифрової трансформації галузі Президент Асоціації міжнародних експедиторів України, Віктор Берестенко.
На жаль, більшість учасників ринку визнають, що логістика впроваджує цифрові інновації повільніше, ніж інші. І ігнорувати цей факт - ризик для всіх учасників ринку. Трансформація галузі - невід'ємна частина ланцюжка поставок і логістичного мислення.
Другий блок заходу був не менш важливим, цікавим, дискусійним. Доповіді спікерів об'єдналися в тему «Маркетинг для просування компанії і розвитку ринку». Спікерами другого блоку стали: Ірина Морозова (Керівник відділу маркетингу Zammler Group), Вікторія Скидан (Керівник відділу маркетингу InterTransLogistics) і Михайло Баган (CEO Innovation Kitchen).
Червоною ниткою, яка проходила через усі промови, стала ідея про те, наскільки важливий якісний маркетинг. Спікери акцентували, наскільки значимо з боку маркетолога транспортно-експедиторської компанії проявляти вдумливий підхід, глибоко занурюватися в цей напрямок і його специфіку. Зазначалося, наскільки важливими в маркетингу логістичних компаній є інновації. Саме інноваційний бізнес є найбільш стійким.
Думки спікерів багато в чому перегукувалася. І це - свідчення позитивної динаміки розвитку сфери і єдиного бачення її перспектив серед ТОП-ових фахівців.
Freight Forwarders Workshop 2021 став профільним заходом, яке забезпечило експертам галузі чудовий нетворкінг. Близько 60 учасників мали можливість в теплій і, разом з тим, продуктивної обстановці обговорити хвилюючі питання і теми, пов'язані з транспортно-експедиторських бізнесом в сучасних умовах.