Консалтинг ЗЕД: експорт / імпорт

Розробляється відповідно до потреб підприємства замовника.

КОНСАЛТИНГ У СФЕРІ ЗЕД

  1. Аудит бізнесу щодо готовності до експорту і продажу продукції на закордонних ринках.
  2. Підготовка підприємства до зовнішньоекономічної діяльності.
  3. Маркетингові дослідження закордонних ринків. Загальна економічна характеристика та потенціал продажів. Маркетинговий аналіз закордонного ринку в товарних сегментах Замовника. Конкуренти. Порівняльний аналіз цін.
  4. Маркетинговий аналіз закордонних ринків. Вибір пріоритетних країн для експорту товарів. Визначення асортименту та якості продукції, орієнтованої для продажу на експорт.
  5. Розробка експортної стратегії продажу товарів на закордонних ринках (експортна стратегія). Мета і завдання продажів на закордонних ринках. Бізнес-модель експорту товарів на закордонний ринок.
  6. Розробка плану експорту / імпорту продукції і послуг. Дорожня карта експорту. Складання переліку заходів для створення ефективної зовнішньоекономічної діяльності та підготовки підприємства до виходу на міжнародні ринки, початку продажів та ін.
  7. Розробка зовнішньоторговельних операцій (схеми поставок).
  8. Акредитація підприємства в митних органах та інших організаціях.
  9. Організація сертифікації підприємства відповідно до вимог міжнародних стандартів, регламентів ЄС, вимог країн імпортерів продукції / послуг.
  10. Сприяння в ліцензуванні видів діяльності / послуг підприємства і продукції відповідно до вимог національного та іноземних законодавств.
  11. Підготовка документації для здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Контракти, специфікації, інвойси та ін.
  12. Аналіз на відповідність продукції вимогам закордонних ринків. SWОТ - аналіз на виявлення слабких і сильних сторін продукції.
  13. Визначення вимог до безпеки, якості, упаковки, маркування продукту відповідно до регламентів / директив ЄС та законодавства закордонних країн.
  14. Підготовка продукції підприємства (товару) до експорту та продажу на закордонних ринках.
  15. Впровадження міжнародних стандартів. Відповідність товару вимогам міжнародних стандартів безпеки, якості, упаковки, маркування, маркетинговим стандартам і ін.
  16. Сертифікація продукції відповідно до вимог країни імпортера.
  17. Розрахунок експортної ціни товару. З чого складається, що потрібно урахувати, як розрахувати, які вимоги врахувати?
  18. Підтвердження вартості імпортованих товарів і послуг.
  19. Експертна оцінка вартості товарів і послуг.
  20. Сприяння в створенні якісної упаковки та відповідного маркування продукції.
  21. Розробка дизайну упаковки, бренд-бука продукції, підготовка та виготовлення рекламних матеріалів та ін.
  22. Переклади іноземними мовами, апостиль та легалізація зовнішньоторговельної, маркетингової та іншої документації.

МАРКЕТИНГ

  1. Маркетингові дослідження та аналіз цільових ринків Європейського Союзу, Азії, Північної Америки та інших країн світу. Прогнози продажу товарів на закордонних ринках.
  2. Визначення найбільш перспективних і вигідних закордонних ринків для продажу продукції. Потенціал імпорту і продажів, стабільність ринку, рентабельність продажів, платоспроможність населення і ін.
  3. Розробка стратегії продажів на закордонних ринках. Тактика і оптимальні схеми, бізнес-модель, канали продажу товарів / послуг на закордонних ринках.
  4. Опис цільових сегментів, оцінка потенціалу продажів на закордонних ринках. Рекомендації щодо просування товару на закордонних ринках і вибір каналів продажів.
  5. Пошук і перевірка потенційних покупців товару на закордонних ринках, сприяння в проведенні переговорів, укладенні контрактів та ін.
  6. Підготовка та здійснення комплексу заходів для просування продукції на закордонних ринках. Організація участі в закордонних виставках, презентаціях та інших заходах.
  7. Вибір і створення каналів закордонних продажів. Формування маркетингових каналів продажу на цільовому закордонному ринку.
  8. Підготовка прайс-листів, каталогів та ін. Розробка інтернет сайтів.

ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД ЗЕД

  1. Розробка контрактів, угод та інших документів відповідно до національного та іноземного права. Аналіз зовнішньоторговельних та інших договорів.
  2. Реєстрація підприємств, торгових представництв і організацій в закордонних країнах.
  3. Досудове вирішення конфліктів між партнерами в зовнішньоекономічній діяльності.
  4. Апостиль документів в закордонних посольствах.

БЕЗПЕКА ЗЕД

  1. Підготовка та впровадження комплексу заходів щодо мінімізації ризиків у зовнішньоекономічній діяльності.
  2. Форс-мажор і мінімізація ризиків.
  3. Страхування ризиків у міжнародній торгівлі.
  4. Розробка, узгодження різної складності міжнародних контрактів купівлі-продажу, логістики, послуг та ін.
  5. Пошук контрагентів, їх перевірка, повернення неплатежів, товару, вантажу.

Подати заявку на консультацію Ви можете скориставшись формою зворотного зв'язку нижче або звернувшись до нас за телефоном: +380442215330

Контакти

УКРАЇНА, Київ (Kyiv) — головний офіс

  • вул. Богдана Хмельницького 55, офіс 413

  • +38 044 221 53 30
  • e@people2people.com.ua

Зворотній зв'язок

Щоб отримати консультацію, заповніть будь ласка форму зворотного зв'язку, наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом!