Українські компанії, яких цікавить ринок КНР, мають нагоду представити свою продукцію на цілорічній міжнародній виставці в Пекіні.

Велика міжнародна виставка була офіційно відкрита 26 травня 2021 року в рамках проєкту Національного центру торгівлі, культури, науки та технологій eLife, який підтримується Yizhuang Holdings та Генеральною митною адміністрацією та керується агентством економічного розвитку муніципальної влади Пекіну (CTCE). Проєкт реалізується на базі високоякісних ресурсів таких великих міст, як Ічжуан (також відомий як E-town або Пекінська зона економічного та технологічного розвитку, BDA) і Шанхай.

Метою цього проєкту є створення взаємозалежної міжнародної платформи для стимулювання економічного, торговельного, культурного, наукового та технологічного співробітництва між Китаєм та світом, яке охоплює міжнародну торгівлю товарами та послугами, транскордонну електронну комерцію, культурні та туристичні обміни, зв'язок у галузі науки та технологій. Проєкт сприятиме розвитку дружньої та взаємної довіри та бажанню підвищувати добробут людей завдяки поширенню інформації про новітні розробки.

Партнерами Національного центру eLife є посольства та торгові палати, а також іноземні урядові установи та організації. А завдяки налагодженим зв'язкам із великими державними торговельними мережами та покупцями, проєкт передбачає надання допомоги у просуванні представленої продукції на внутрішньому ринку Китаю.

Міжнародна Пекінська виставка - це майданчик, де китайські імпортери, дистриб’ютори та представники різних торговельних мереж можуть наживо познайомитись з іноземними товарами: оцінити зовнішню привабливість, зручність та якість упаковки, скуштувати на смак тощо.

Україна увійшла до списку країн, що приєдналися до проєкту Національного центру, коли 3 лютого 2021 року Президент Клубу експортерів Євгенія Литвинова в режимі онлайн підписала меморандум про наміри співпраці в рамках розвитку торговельних відносин України з Китаєм.

Наразі у Пекінському виставковому центрі представлена продукція з різних куточків світу, серед яких товари з Європи, Азії, Африки та Океанії. Український павільйон розташований поруч з павільйонами Німеччини, Великої Британії та Грузії.

Для українських експортерів участь у даній виставці – це зручний інструмент не лише виходу, але і збільшення своєї присутності на ринку Китаю. Це можливість:
• бути поміченими на одному з найбільших ринків, заповнених великою кількістю товарів,
• презентувати свою продукцію безпосередньо найбільшим торговельним мережам Пекіну і Китаю загалом,
• отримати фідбек з приводу вдосконалення товару, щоб він став цікавим на ринку Китаю,
• знайти нових партнерів та укласти взаємовигідні контракти.

З приводу розміщення своїх товарів, будь-ласка, звертайтесь до українського офісу Клубу експортерів.:
тел.: (044) 221 53 30
email: t@people2people.com.ua